Hepsiburada, platformunda yer alan etkin yüz bini aşkın iş ortağına sunduğu “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisiyle, iş ortaklarının reklam harcamalarını en hakikat biçimde optimize ederek, %150 daha fazla müşteriye erişmesini ve satışlarını artırmasını sağlıyor.
Hepsiburada, bünyesinde kurduğu dijital pazarlama tahlilleri üreten ve farklı kanallarda uygulanabilecek stratejik pazarlama faaliyetlerini tek çatı altında toplayan “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisiyle iş ortaklarına en uygun pazarlama stratejisini sunarak satış ve karlılık amaçlarına ulaşmalarını sağlıyor.
Veri, irtibat kanalları ve dijital reklam teknolojisini bir ortaya getiren “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisi, Hepsiburada’dan alışveriş yapan milyonlarca müşterinin gereksinimlerini ve ilgi alanlarını tanıyarak, servisten yararlanan iş ortaklarına onaylı ve inançlı datadan yararlanma imkanı sunuyor. Ulaşılmak istenen maksat kitleye, en yanlışsız vakitte en yanlışsız kanaldan ulaşma tahlili sunan Hepsiburada Pazarlama Tahlilleri servisinde, platform içi irtibattan, toplumsal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara uzanan geniş yelpazedeki araçlar kullanılarak yaklaşık %150 kat fazla müşteri erişimi sağlanıyor.
Hepsiburada’nın iş ortaklarına en uygun maliyetli dijital pazarlama ve reklam planlaması hizmeti sunduğu servisiyle ilgili Hepsiburada Pazarlama İrtibatı ve HepsiAd Küme Yöneticisi Onur Gargılı, “Dijital pazarlamanın üçüncü dalgası olarak kabul edilen perakende medyası aslında tüm dünyada yeni bir alan olarak kabul ediliyor. Hepsiburada olarak, Hepsiburada Pazarlama Çözümleri’nin hayata geçirilmesinin ana nedeni; iş ortaklarımızın gaye kitlelerine gerçek yerde ve vakitte minumum maliyetle ulaşmasını sağlamak ve satışlarını, karlılıklarını artırmalarını desteklemek. Hepsiburada, ayda 210 milyondan fazla ziyaretçisi olan bir e-ticaret platformu. Münasebetiyle elimizdeki onaylı ve inançlı veriyi, uzman gruplarımızca tahlil ederek, iş ortaklarımızı en verimli formda gaye kitlelerine ulaştırmak için kullanıyoruz. Sunduğumuz bu servis içinde 14 farklı irtibat kanalı mevcut. Marka elçilerinden toplumsal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara uzanan tüm bu araçları iş ortaklarımızla paylaşarak reklam harcamalarını en verimli halde kullanlamalarını sağlıyoruz. Bu kapsamda bölüm ortalamasını baz aldığımızda Hepsiburada Pazarlama Tahlilleri servisi kullanan işortaklarımızın %150 kat daha fazla erişim sağladığını söyleyebilirim” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
22 Kasım 2024SPOR
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024EĞİTİM
22 Kasım 2024TEKNOLOJİ
22 Kasım 2024EKONOMİ
22 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.