DOLAR 34,5467 0.18%
EURO 36,0147 -0.62%
ALTIN 3.005,411,48
BITCOIN 3412180-0.21397%
İstanbul

ŞİDDETLİ YAĞMUR

12:55

ÖĞLEYE KALAN SÜRE

Kadınların Yüzde 44,4’ü Düzenli Olarak Makyaj Yapıyor
  • Haberc
  • Gündem
  • Kadınların Yüzde 44,4’ü Düzenli Olarak Makyaj Yapıyor

Kadınların Yüzde 44,4’ü Düzenli Olarak Makyaj Yapıyor

ABONE OL
13 Eylül 2023 18:00
Kadınların Yüzde 44,4’ü Düzenli Olarak Makyaj Yapıyor
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Areda Piar araştırma şirketi, son devirde kullanımı epeyce yaygınlaşan şahsî bakım eserleri için özel olarak hizmet veren market zincirlerinin tercih edilmesindeki en değerli etkenin ne olduğunu araştırdı. Buna nazaran şahsî bakım marketi seçiminde, yüzde 42,5 ile kampanya ve indirimlerin tesirli oluyor. Ayrıyeten, tüketicilerin yüzde 44,4’ü sistemli olarak makyaj yapmayı tercih ederken, yüzde 27,7’si ise hiç makyaj yapmıyor. Yalnızca özel günlerde makyaj yaptığını belirtenlerin oranı ise yüzde 27,9.

 

Areda Piar tarafından 8-14 Ağustos tarihleri ortasında gerçekleştirilen ‘Benim Markam’ ferdî bakım araştırmasına 400 bayan katıldı. Araştırmaya nazaran tüketicilerin ferdî bakım marketi seçiminde, yüzde 42,5 ile kampanya ve indirimlerin tesirli olduğu görülüyor. Araştırmaya nazaran market seçiminde en kıymetli tesire yüzde 42,5 ile kampanyalar ve indirimler sahip durumda. 

İkinci sırada yüzde 34,4 ile fiyatlar, üçüncü sırada yüzde 13,5 ile eser çeşitliliği, dördüncü sırada yüzde 4,6 ile işçi ilgisi, beşinci sırada yüzde 3,3 ile yalnızca o markette olan eserler ve altıncı sırada yüzde 1,4 ile reklamların tesiri yer alıyor.

Kişisel bakım eserleri ortasında makyaj materyalleri de epey büyük bir yer tutuyor. Araştırma sonuçlarına nazaran tüketicilerin yüzde 44,4’ü sistemli olarak makyaj yapmayı tercih ederken, yüzde 27,7’si ise hiç makyaj yapmıyor. Yalnızca özel günlerde makyaj yaptığını belirtenlerin oranı ise yüzde 27,9.

 

METODOLOJİ

Tüketici eğilimlerini nizamlı olarak ele alan araştırma, kantitatif araştırma formüllerinden CAWI tekniği ile ‘Areda Survey’in Profil Bazlı Dijital Paneli’ kullanılarak gerçekleştirildi.  Areda Piar araştırma şirketi tüketicilerin beğeni, inanç, satın alma, tavsiye eğilimi ve sadakat kriterlerini ele alarak geliştirdiği ‘Benim Markam’ modeli ile her ay farklı bir dal ve kategoride araştırmalar yapıyor. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.