İş yerinin alışveriş Avansas, Türkiye’nin en çok tükettiği atıştırmalık eserlerini araştırdı. Ülkemizde en çok tüketilen atıştırmalık bisküvi olurken, yaz aylarının vazgeçilmez atıştırmalığı kuruyemiş listede ikinci sırayı aldı.
Pandemi sonrası hibrit çalışma modelinin hayatımıza girmesiyle birlikte meskende geçirdiğimiz müddet de paralel olarak artış gösterdi. Uzaktan mesai ve eğitim uygulamaları sürmeye devam ediyor. Meskende geçen mühletin artışıyla birlikte atıştırmalık yiyecek tüketimi alışkanlığı da artış gösteriyor.
Avansas’ın raporuna nazaran, tüketicilerin talep ettiği atıştırmalık eserlerin çeşitlerinde ay bazlı olarak değişimler yaşansa da favori atıştırmalık bisküvi olarak öne çıkıyor. Tüketicinin bisküvi tercihi ise çoklukla çikolata dolgulu eserler oldu. Avansas müşterilerinin yüzde 40’ına yakını son 6 ayda atıştırmalık olarak bisküvi siparişi verirken, kuruyemiş, gofret ve diyet eserlerine olan talep de yükseliyor. Yaz aylarında ise diyet eserlerine olan ilginin arttığı görülüyor.
Bayram periyotlarında ise çikolataya talebin öbür aylara nazaran değerli oranlarda artış gösterdiği rapordaki ayrıntılar ortasında yer alıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.