PARÇALI BULUTLU
SABAHA KALAN SÜRE
Akbank’ın müşteri tecrübesi idaresi Tempo BPO ile güçleniyor
Müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO ile Akbank, yeni bir iş birliğine imza attı. Tempo BPO, bankanın Inbound ve Outbound operasyonlarında müşterilerine en güzel müşteri tecrübesini yaşatmak için çalışmalarını yürütecek.
20 yılı aşkın deneyimiyle müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO, müşteri portföyüne yeni bir isim ekledi. Bankanın müşteri bağlantısı merkezi operasyonlarında en güzel müşteri tecrübesini sunmak için hizmet verecek olan Tempo BPO, başarılı müşteri tecrübesi ve sürdürülebilir hizmet kalitesi ile farkını ortaya koymaya devam edecek.
“İş birliğinden ötürü mutluyuz”
İş birliğinden ötürü memnun olduklarını tabir eden Tempo BPO CEO’su Taylan Akalın, şunları söyledi:
“Türkiye’nin en kıymetli bankalarından biri ile çalışacak olmaktan ötürü memnunuz. Tempo BPO olarak telekomünikasyon, e-ticaret, bankacılık üzere pek çok kesime farklı alanlarda hizmet veriyoruz. Bilhassa markalara sağladığımız müşteri irtibatı operasyonlarında en yeterli müşteri tecrübesini sunmak ve en yeterli satış performansını sergilemek bahislerinde iddialıyız. Bugüne kadar yaptığımız çalışmalarımız hizmet verdiğimiz markalarımız tarafından da birçok mükafatla taçlandırıldı. Bu muvaffakiyetin sırrının tertip çevikliğimizin yanında çalışanlarımızın gelişimi ve dönüşümüne verdiğimiz değer olduğuna inanıyoruz. 2023 yılının başından itibaren tüm çalışanlarımızı, en güzel müşteri tecrübesi yaklaşımlarını tahlil odaklı bakış açısı ile güçlendirerek daima destekliyoruz. Böylelikle çalışanlarımızın çalışan tecrübesini ve memnunluğunu da en üst düzeyde tutmayı hedefliyor ve bu sayede müşteri tecrübesinin de âlâ yönetilmesine takviye oluyoruz. Bunun yanı sıra, küresel düzlemde teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek iş süreçlerimize dahil ediyor, vizyonumuzu müşteri tecrübesi idaresine yansıtıyoruz. Sunduğumuz hizmetlerdeki stratejik bakış açımız ve tahlil odaklı yaklaşımımız ile bu yeni iş birliğinde de farkımızı ortaya koyacağımıza inanıyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.
MAGAZİN
08 Nisan 2025SPOR
08 Nisan 2025SAĞLIK
08 Nisan 2025SAĞLIK
08 Nisan 2025EĞİTİM
08 Nisan 2025TEKNOLOJİ
08 Nisan 2025EKONOMİ
08 Nisan 2025Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Çerez | Süre | Açıklama |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |