Akbank’ın müşteri tecrübesi idaresi Tempo BPO ile güçleniyor
Müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO ile Akbank, yeni bir iş birliğine imza attı. Tempo BPO, bankanın Inbound ve Outbound operasyonlarında müşterilerine en güzel müşteri tecrübesini yaşatmak için çalışmalarını yürütecek.
20 yılı aşkın deneyimiyle müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO, müşteri portföyüne yeni bir isim ekledi. Bankanın müşteri bağlantısı merkezi operasyonlarında en güzel müşteri tecrübesini sunmak için hizmet verecek olan Tempo BPO, başarılı müşteri tecrübesi ve sürdürülebilir hizmet kalitesi ile farkını ortaya koymaya devam edecek.
“İş birliğinden ötürü mutluyuz”
İş birliğinden ötürü memnun olduklarını tabir eden Tempo BPO CEO’su Taylan Akalın, şunları söyledi:
“Türkiye’nin en kıymetli bankalarından biri ile çalışacak olmaktan ötürü memnunuz. Tempo BPO olarak telekomünikasyon, e-ticaret, bankacılık üzere pek çok kesime farklı alanlarda hizmet veriyoruz. Bilhassa markalara sağladığımız müşteri irtibatı operasyonlarında en yeterli müşteri tecrübesini sunmak ve en yeterli satış performansını sergilemek bahislerinde iddialıyız. Bugüne kadar yaptığımız çalışmalarımız hizmet verdiğimiz markalarımız tarafından da birçok mükafatla taçlandırıldı. Bu muvaffakiyetin sırrının tertip çevikliğimizin yanında çalışanlarımızın gelişimi ve dönüşümüne verdiğimiz değer olduğuna inanıyoruz. 2023 yılının başından itibaren tüm çalışanlarımızı, en güzel müşteri tecrübesi yaklaşımlarını tahlil odaklı bakış açısı ile güçlendirerek daima destekliyoruz. Böylelikle çalışanlarımızın çalışan tecrübesini ve memnunluğunu da en üst düzeyde tutmayı hedefliyor ve bu sayede müşteri tecrübesinin de âlâ yönetilmesine takviye oluyoruz. Bunun yanı sıra, küresel düzlemde teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek iş süreçlerimize dahil ediyor, vizyonumuzu müşteri tecrübesi idaresine yansıtıyoruz. Sunduğumuz hizmetlerdeki stratejik bakış açımız ve tahlil odaklı yaklaşımımız ile bu yeni iş birliğinde de farkımızı ortaya koyacağımıza inanıyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
22 Kasım 2024SPOR
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024EĞİTİM
22 Kasım 2024TEKNOLOJİ
22 Kasım 2024EKONOMİ
22 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.