DOLAR 34,5472 0.19%
EURO 36,0055 -0.64%
ALTIN 3.008,741,59
BITCOIN 34285640.99365%
İstanbul
15°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu
  • Haberc
  • Ekonomi
  • Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu

Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu

ABONE OL
11 Temmuz 2023 09:48
Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Türkiye’nin birinci iştirak bankası Albaraka Türk, kurum kültürünü işaret eden “Birlikteyiz” programında yeni devirde iz bırakacak lansmanlarını gerçekleştirdi.

Türkiye’nin birinci iştirak bankası Albaraka Türk, Türkiye genelindeki tüm çalışanların canlı yayınla takip ettiği “Birlikteyiz” programında stratejik gayeleri doğrultusunda yenilenen Vizyon, Misyon ve Bedelleriyle birlikte yeni patron markasını duyurdu. Birinci gösterim ve panellerin akabinde Albaraka Türk Kültür Elçileri Ödül Merasimiyle birlikte Satış Performans Ödül Merasimi de düzenlendi. Günün kapanışı ise açık hava sinemasıyla yapıldı.

Vizyon, Misyon ve Pahalar Yenilendi 

Albaraka Türk yeni vizyonunu “finansal hizmetleri en yeterli müşteri tecrübesiyle sunarak iştirak finansın muteber, yenilikçi, dijital öncüsü olmak ve sürdürülebilir kârlı bir büyümeyi sağlamak” ifadeleriyle açıkladı. Yeni misyonunu ise “Katılım finans prensiplerine ve ahlaki kıymetlere uygun bir formda, toplumun finansal muhtaçlıklarını müşteri merkezli bir yaklaşımla karşılamak, toplumsal sorumluluk şuuruyla hareket ederek tahlil odaklı bir biçimde tüm paydaşlarımıza yüksek paha sağlamak.” olarak belirledi. Kurumsal Pahalar başlığı altında ise “Güvenilirlik, İş Birliği, Yenilikçilik ve Çeviklik, Kalkınma, Müşteri ve Tahlil Odaklılık” kavramlarını topladı. 

Albaraka Türk Genel Müdürü ve İdare Heyeti Üyesi Malek Temsah: “Albaraka Türk, Türkiye’nin birinci iştirak bankası olması nedeniyle kesimde çabucak her yeniliğin öncüsü olmayı kendisine misyon edinmiş bir kurum. Bu bağlamda, her istikametiyle kurumumuz dahilinde nakış nakış dokuduğumuz yeni açılımlarımıza büyük bedel atfediyor ve birincilerin bankası olmaya kararlılıkla devam ediyoruz. Esaslı bir geçmişi uhdesinde canlı tutan kurumumuzda bilhassa genç çalışma arkadaşlarımızla vakte uygun yeni tanımlamalar getirmeye çaba gösteriyoruz. Yenilenen vizyon, misyon ve değerlerimizle birlikte yeni bir periyodu başarılarla doldurmaya hazır olduğumuzu da ilan etmiş oluyoruz.” formunda konuştu. 

Strateji ve Dönüşümden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dr. Ömer Emeç ise şu tabirleri kaydetti: “Yeni vizyon, misyon ve kıymetlerimiz, Bankamızın odaklanmak, büyüme ve geliştirmek istediği stratejik alanlarla hayli yakından ilgili. Tabana yayılan büyümemize ek olarak mevcut müşterilerimizle olan ilgilerimizi sağlıklı bir halde kuvvetlendirmeyi ve Bankamızın son periyottaki finansal muvaffakiyetini daha da artırmayı hedefliyoruz. Yenilikçi ve dijital tahliller hem yeni periyot manifestomuzda hem de Bankamızın stratejik gayelerinde yüksek kıymet derecesiyle yer alıyor. Tabi tüm bu stratejik gayeler ve öncelikler uygulamayla ve onu uygulayacak beşerler ile manalı. Stratejik ehemmiyete sahip odaklandığımız alanlar için farklı departmanlardan çalışma arkadaşlarımızı bir ortaya getirerek sinerjimizi artıracak ve dönüşüm seyahatimizde emin adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz.”

  Yeni Patron Markası: “Biriz”

Albaraka Türk’ün tüm çalışanlarını kapsayan patron marka söylemi ise “Bir’iz” olarak duyuruldu. 

Finans ve İnsan Değerlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Umut Çakmak, “İşveren markamızı çalışma arkadaşlarımıza duyurmaktan büyük bir memnunluk ve heyecan duyuyoruz. Uzun yıllara dayanan bölüm tecrübesinin yanı sıra; kurucularımızın, bankamızı dayandırdıkları hassasiyet ve pahalar kuşkusuz önümüze ışık tutacak bir mana barındırıyor. Bu noktada yeni vizyon, misyon ve kıymetlerimiz ile birlikte yeni patron markamızın amaçlarımıza ulaşmadaki rehberliğini sonuna kadar hissediyor, birliğimizi ve beraberliğimizi güçlendirmeyi asıl görevlerimizden biri olarak görüyoruz.” tabirlerini kullandı.    

Albaraka’nın yeni patron markası “BİRİZ” şirketin insan merkezli yenilikçi ve kapsayıcı gücünü vurguluyor. 

Kültürel Kıymetleri Yansıtan Çalışanlar Özel Olarak Ödüllendirildi 

 İki büyük lansmanın ardından “Kültür Elçileri Ödül Töreni” düzenlendi. “İnisiyatif, Toplumsal Sorumluluk, Müşteri Odaklılık, İştirak Unsurları, Tahlil Odaklılık, Dijital Öncülük, Kârlılık, İş birliği, Güvenilirlik, Liderlik, Yenilikçilik, Aidiyet” olmak üzere 12 kategori altında toplanan kültürel pahalar doğrultusunda örnek davranışlarda bulunan çalışanların ödüllendirilmesiyle gerçekleşti. 

Kültür elçileri ödül programı ile ilgili açıklamalarda bulunan Genel Müdür Başyardımcısı Turgut Simitcioğlu, “Albaraka’da bir insan bir şeyi isteyerek ona emek verdiği vakit Albaraka o insanın önünü açar. Vizyonumuzu, misyonumuzu, kıymetlerimizi, kültürümüzü benimsemiş tüm Albaraka çalışanlarının ulaşamayacağı gaye yoktur. Her şirketin bir kıssası vardır. Artık yeni bir kıssa oluşturuyoruz. Çalışanlarımızın ve ortaklarımızın refah düzeyini arttırmak için yeni amaçlar koyuyoruz. Gayemiz, kültürümüz ve kıymetlerimizin ışığında kendimizi geliştirmektir. Kültürümüzü ve kıymetlerimizi benimseyen her Albarakalı bizim için bir kültür elçisidir.’’ sözlerini kullandı.

“Birlikteyiz” etkinliğinde Klâsik Satış Performans Ödül Merasimi de gerçekleştirilirken, Albaraka Türk Genel Müdürlük binasında düzenlenen yemek ve açık havada sinema gösterimiyle program sonlandı. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.