DOLAR 34,5516 0.19%
EURO 36,0129 -0.64%
ALTIN 3.003,901,43
BITCOIN 34348090.9216%
İstanbul

YOĞUN KAR YAĞIŞLI

06:23

SABAHA KALAN SÜRE

Dardanel, ihracat hacmini büyütmeye yönelik işbirlikleri için Anuga’daydı
  • Haberc
  • Ekonomi
  • Dardanel, ihracat hacmini büyütmeye yönelik işbirlikleri için Anuga’daydı

Dardanel, ihracat hacmini büyütmeye yönelik işbirlikleri için Anuga’daydı

ABONE OL
12 Ekim 2023 03:00
Dardanel, ihracat hacmini büyütmeye yönelik işbirlikleri için Anuga’daydı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Türkiye’nin balık ve deniz eserleri uzmanı Dardanel, Almanya’nın Köln kentinde düzenlenen, dünyanın besin bölümüne yönelik en büyük fuarlarından biri olan Anuga’ya katılarak yeni eserlerinin tanıtımını yaptığı üzere ihracat coğrafyasını genişletecek görüşmelerde de bulundu.

 Tam 39 yıldır sağlıklı, kaliteli ve emniyetli eserlerini tüketicilerle buluşturan Dardanel, küresel pazarlarda isminden kelam ettirmeye devam ediyor. Memleketler arası alandaki tanıtım ve işbirliklerini artıran Dardanel, 7-11 Ekim tarihleri ortasında Almanya’nın Köln kentinde düzenlenen, dünyanın besin kesimine yönelik en büyük ve en kıymetli fuarlarından Anuga’ya katıldı. Dardanel İdare Konseyi Lideri Niyazi Önen’in önderliğinde ihracat grubunun hazır bulunduğu fuarda şirket, eserlerini potansiyel alıcılarla buluşturdu, yeni ülke ve bölgelerle işbirliği görüşmelerinde bulundu. 118 ülkeden 8 bine yakın firmanın stand açtığı fuar, besin dalının buluşma noktası niteliği taşıyor. 

İnovatif bakış açısı ile Ar-Ge’ye yaptığı yatırımlarla tüketicilerin sağlıklı ve lezzetli besine pratik bir biçimde ulaşabilmesi için geliştirdiği eserlerini memleketler arası iştirakçilere tanıtan şirket, fuarda ağır ilgi gördü. Dardanel fuarda kısa bir mühlet evvel bünyesine kattığı ve eser portföyünü geliştirdiği Yunan deniz eserleri markası Kallimanis’in de yeni eserlerinin tanıtımını yaptı. 

 Önen; “Dardanel ve Kallimanis’in büyümesi için çok verimli bir fuar oldu”

Dardanel İdare Şurası Lideri Niyazi Önen, “Dardanel olarak süregelen başarımızı teyit ettiğimiz, dalın yenilikleriyle buluştuğumuz ve işbirliği imkanları elde ettiğimiz bir fuar süreci geçirdik. Anuga üzere dünyanın en büyük fuarlarında bulunmak yeni işbirlikleri geliştirmek özelikle deniz eserleri pazarında dikkat çekecek eserlerimizin tanıtımını yapmamız açısından bizim için büyük kıymet taşıyor. Beklentimizin üzerinde bir ilgiyle karşılaştığımız çok verimli bir fuar oldu. Ayrıca bu yıl fuarın teması olan ‘Sürdürülebilir Büyüme’ konusu bizim için de çok değerli. Dardanel olarak yalnızca büyümeye odaklanmıyoruz, birebir vakitte kapsayıcı ve sürdürülebilir bir iktisat yaratmayı hedefliyoruz. Ton balıklarının avlanma evresinden gereç seçimi ve geri dönüşüm süreçlerine kadar birçok alanda yüksek standartlar uyguluyoruz. Sürdürülebilir bir dünya ve gelecek için somut adımlar atıyoruz.” dedi.

Anuga bu yıl “Sürdürülebilir Büyüme” ana teması altında yeni işbirlikleri ile birlikte besin sanayisinin aktüel temalarına odaklanan çeşitli aktiflik ve konferans programları da sundu. 8 bine yakın iştirakçinin yer aldığı fuara Belçika, Çin, Almanya, Fransa, Yunanistan, İtalya, Hollanda, Polonya, İspanya, Türkiye ve ABD üzere ülkeler iştirak gösterdi. 

 

 DARDANEL HAKKINDA

Türkiye’yi ton balığıyla tanıştıran birinci marka olan Dardanel, 1984 yılından bu yana faaliyetlerini Çanakkale ve İstanbul’daki fabrikalarında üretim yaparak sürdürüyor. Dardanel; ton balığının yanı sıra hazır yemek, somon füme, somon marine ve havyar üzere soğutulmuş ve katma bedelli dondurulmuş deniz eserleri kategorilerinde önder pozisyonda. Ayrıyeten Tonlu Aç Ye kategorisindeki eserleriyle tüketicilerin ‘her an, her yerde sağlıklı ve lezzetli öğün’ arayışlarına cevap verirken dondurulmuş Kolay Pişir serisi ile hiçbir ön hazırlık gerektirmeden 8 dakika içinde hazırlanan deniz eserlerini tüketicilerin beğenisine sunmaya devam ediyor. Kendi bölümünün başkanı olmayı sürdüren Dardanel, Türkiye’nin birinci paketli hazır sandviçi Mr. NO markasını tüketicilerle buluşturdu. 2022 yılında Sushida markasıyla Türkiye’nin yemeye hazır birinci paketli sushisini pazara sundu. Birebir yıl, Jazzy markasıyla kedi ve köpek maması dalına girdi. Fortune 500 Türkiye listesinde de yer alan Dardanel, 38 ülkeye yaptığı ihracat ile Türkiye’nin besin ihracatında en süratli büyüyen şirketlerinden biri olmanın yanı sıra 2022 yılında Yunanistan’ın esaslı deniz eserleri markası Kallimanis’i bünyesine katarak ihracat coğrafyasını daha da genişletti. Balık ve deniz eserlerindeki uzmanlığını sağlıklı tüketim trendleri ile birleştiren Dardanel, Dardenia ve I Love Fish restoran konseptleriyle Türkiye genelinde geniş deniz eserleri menüsüyle hizmet veriyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.