PARÇALI AZ BULUTLU
SABAHA KALAN SÜRE
Son yıllarda süratle büyüyen ve gelişen bir pazar haline gelen dijital pazarlama bölümü, birçok fırsatın yanı sıra beraberinde kimi meseleleri da getiriyor. Son devirde dijital pazarlama bölümünde olumsuz içerikler ve aldatıcı vaatlerin arttığını gözlemlendiklerini belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kısa yoldan zenginlik vaadiyle insanları cezbetmeye çalışan, fakat temel prensipleri ve emeği göz gerisi eden içeriklerin kesimi olumsuzluk etkilediğini söyledi. Kaplan, eğitim almak isteyen bireylerin referans denetimi, uzmanlık-deneyim, sertifikasyon, fiyat karşılaştırması ve öğrenci tecrübelerini araştırarak, başvurmalarını gerektiğini belirtti.
Her yıl büyümesini ikiye katlayarak gelişen dijital pazarlama dalı, tıpkı vakitte birtakım problemlere yol açıyor. Dijital pazarlama eğitimi sunan pek çok platformun ortasında ise kaliteyi ayırt etmek giderek zorlaşıyor.
Son vakitlerde dijital pazarlama eğitimleri alanında olumsuz içerikler ve aldatıcı bilgilerin arttığını söyleyen Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Kısa yoldan varlıklı olma vaadiyle insanları cezbetmeye çalışan, lakin temel prensipleri ve kişinin emeğini göz gerisi eden içerikler bölüme büyük ziyan vermektedir. Bu tıp içerikler, gerçek manada uzmanlaşmayı ve kalıcı başarıyı sağlamak yerine süratli sonuçlar arayanları hedeflemektedir. Dijital pazarlama eğitiminde muvaffakiyetin anahtarı, gerçekçi ve uzun vadeli bir yaklaşımdır. Dijital pazarlama, içerik üretmekten yazılımlar geliştirmeye, tahlil yapmaktan strateji oluşturmaya kadar geniş bir yelpazeyi kapsar. Başarılı bir dijital pazarlamacı olmak için, yalnızca birkaç hafta yahut ay değil, yılların gerektiği bir eğitim sürecini göz önünde bulundurmalısınız. ” dedi.
Benzer tabloların e-ihracat kesiminde de görüldüğüne dikkat çeken Kaplan, “Pazar yerleri aracılığı ile yapılan küresel e-ticaret, son yıllarda kıymetli bir büyüme trendi gösteriyor. Bunu fırsat bilen bireyler de “Kazancınızı 2’ye katlayın” vaadi ile sponsorlu içerikler hazırlayarak dolandırıcı avına çıkıyor” diyerek eğitim veren kişi ve kurum araştırması yapılırken dikkat edilmesi gerekenleri anlattı: “Eğitim veren kişi yahut kurumun kesimdeki tecrübesi ve muvaffakiyetleri kıymetlidir. Geçmiş referanslarını araştırarak eğitmenin gerçek uzmanlık seviyesini değerlendirebilirsiniz. Eğitim kurumunun daha evvel hangi şahıslara yahut işletmelere eğitim verdiğini araştırın. Muvaffakiyet kıssaları ve referanslar, eğitimin kalitesi hakkında size fikir verecektir. Eğitim veren kurumun geçmişi ve müşteri memnuniyeti kıymetlidir. Google yahut başka arama motorları üzerindeki şikâyet oranlarını gözlemleyerek, kurumun prestijini değerlendirebilirsiniz. Tıpkı vakitte eğitim içeriği ayrıntılı olmalı ve temel hususları kapsamalıdır. Yalnızca vaatler değil, eğitim içeriği ve süreci üzerinde de ayrıntılı bir araştırma yapmalısınız. Unutmayın ki, gerçek uzmanlık emek ve süreklilik gerektirir; bu nedenle sabırlı ve gerçek yönlendirilmiş bir eğitim süreci, muvaffakiyete giden yolda size rehberlik edecektir.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.
MAGAZİN
11 Nisan 2025SPOR
11 Nisan 2025SAĞLIK
11 Nisan 2025SAĞLIK
11 Nisan 2025EĞİTİM
11 Nisan 2025TEKNOLOJİ
11 Nisan 2025EKONOMİ
11 Nisan 2025Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Çerez | Süre | Açıklama |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |