HONOR Kantar BrandZ İlham Veren İnovasyon Yıldızı Ödülünü Kazandı, BrandGrow Çin’in En İyi 100 Yükselen Markası Arasına Girdi

Bu mükafatlar, markanın tüketiciler için yenilik yapma konusundaki kararlılığının yanı sıra premiumlaştırma ve globalleşme stratejilerini uygulamadaki muvaffakiyetini da kanıtlıyor.

Küresel teknoloji markası HONOR, Şanghay'da düzenlenen 2023 Kantar BrandZ Çin Gala Etkinliği’nde Akıllı Aygıtlar kategorisinde İlham Veren İnovasyon Yıldızı Ödülü’ne layık görüldü.

BrandZ sıralamaları, dünya çapında kabul gören bir pazarlama aktifliği ölçütü olarak öne çıkıyor. Kantar BrandZ'nin kıymetlendirme metodolojisi ve bilgileri, dünyanın önde gelen kuruluşları ve en düzgün global finans kurumları tarafından kıymetli göstergeler olarak kullanılıyor. Bununla birlikte markaların performanslarını daha güzel değerlendirmelerine imkan tanıyor. Kantar Group'un değerlendirmelerine nazaran HONOR, “Meaningful Index”, “Demand Power Index” ve “Shaking Things Up Index” üzere alanlarda başkan pozisyonda yer alıyor. Bu birinciliklerin yanı sıra HONOR, Akıllı Aygıtlar kategorisinde öbür markaları geride bırakarak “İlham Veren İnovasyon Yıldızı” mükafatını de kazandı.

Bu ortada Miaozhen Academy of Marketing Science (MAMS) da 2023 yılı için " BrandGrow Çin'in En Âlâ 100 Yükselen Markası" listesini açıkladı. Bir evvelki yıla nazaran 70,8 milyar RMB yahut %23 artışla 3,8 trilyon RMB'yi aşan potansiyel varlık bedeliyle HONOR, üst üste ikinci defa listede birinci sırada yer aldı.

"Potansiyel varlık" terimi birinci defa MAMS tarafından, gelişmekte olan markaların büyüme potansiyelini pahalandırmak için kıymetli bir finansal gösterge sağlamak emeliyle ortaya atıldı. Değerleme, bir markanın hem mevcut pahasını hem de iç ve dış büyüme faktörlerine dayalı olarak büyüme potansiyelini dikkate alıyor. Ayrıyeten tüketici anket bilgileri, çevrimiçi erişim ve Baidu Endeksi, yatırım kuruluşları tarafından yapılan değerlendirmeler ve kamuya açık finansal bilgiler de dikkate alınıyor.

BrandZ sıralamaları, dünya çapında kabul gören bir pazarlama aktifliği ölçütü olarak öne çıkıyor. Kantar BrandZ'nin kıymetlendirme metodolojisi ve dataları, dünyanın önde gelen kuruluşları ve en uygun global finans kurumları tarafından kıymetli göstergeler olarak kullanılıyor. Bununla birlikte markaların performanslarını daha uygun değerlendirmelerine imkan tanıyor. Kantar Group'un değerlendirmelerine nazaran HONOR, “Meaningful Index”, “Demand Power Index” ve “Shaking Things Up Index” üzere alanlarda önder pozisyonda yer alıyor. Bu birinciliklerin yanı sıra HONOR, Akıllı Aygıtlar kategorisinde başka markaları geride bırakarak “İlham Veren İnovasyon Yıldızı” mükafatını de kazandı.

Bu ortada Miaozhen Academy of Marketing Science (MAMS) da 2023 yılı için " BrandGrow Çin'in En Düzgün 100 Yükselen Markası" listesini açıkladı. Bir evvelki yıla nazaran 70,8 milyar RMB yahut %23 artışla 3,8 trilyon RMB'yi aşan potansiyel varlık kıymetiyle HONOR, üst üste ikinci sefer listede birinci sırada yer aldı.

"Potansiyel varlık" terimi birinci defa MAMS tarafından, gelişmekte olan markaların büyüme potansiyelini pahalandırmak için değerli bir finansal gösterge sağlamak hedefiyle ortaya atıldı. Değerleme, bir markanın hem mevcut kıymetini hem de iç ve dış büyüme faktörlerine dayalı olarak büyüme potansiyelini dikkate alıyor. Ayrıyeten tüketici anket dataları, çevrimiçi erişim ve Baidu Endeksi, yatırım kuruluşları tarafından yapılan değerlendirmeler ve kamuya açık finansal datalar de dikkate alınıyor.

Bu ayın başlarında HONOR, IFA 2023'te en hafif ve en ince içe katlanan telefonu HONOR Magic V2'yi ve HONOR V Purse konsept akıllı telefonunu sergiledi. HONOR Magic V2, dünyanın dört bir yanından tanınmış medya kuruluşları tarafından verilen "IFA'nın En İyileri" ödüllerinden 21'ini, HONOR V Purse ise 9'unu kazandı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar