İnegöl Belediyesi, toplu ulaşımda standartların yükseltilmesi ve vatandaşların yaşadığı meselelerin yerinde tespiti için bâtın müşteri uygulaması başlatacak. Belediye Lideri Alper Taban, sürece katkı sunmak ismine istekli olarak zımnî müşteri olmak isteyen vatandaşlara davette bulunarak https://ebelediye.inegol.bel.tr/anket/getir/NTA5 linki üzerinden form doldurmalarını istedi.
İnegöl Belediyesi toplu ulaşımda kaliteyi arttırmak ismine başlattığı master plan çalışmalarını sürdürürken, bir yandan da kapalı müşteri uygulaması başlatmak için düğmeye bastı. Objektif bir denetleme sistemi kurulması, vatandaşların yaşadığı meselelerin birinci ağızdan rapor edilmesi ve sistemin daima denetlenir olması ismine hayata geçirilmesi planlanan bâtın müşteri uygulaması için istekli vatandaşlar aranıyor.
HEDEF TOPLU ULAŞIMDA KALİTE VE KONFORU ARTTIRMAK
Belediye Lideri Alper Taban, istekli bâtın müşteri uygulaması için vatandaşlara davette bulundu. Sürece katkı sunmak isteyen tüm vatandaşları istekli bâtın müşteri olmaya davet eden Lider Taban, yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: “Toplu ulaşım direkt İnegöl Belediyesi ile bağlı bir husus olmamasına rağmen, misyona geldiğimiz günden bu yana üzerine düştüğümüz bir husus. Bu noktada Büyükşehir Belediyemizi yönlendirici ve destekleyici çalışmalarla toplu ulaşımda kaliteyi ve konforu arttırmak ismine adımlar atıyoruz. Bugün duyurusunu yaptığımız istekli zımnî müşteri uygulaması da aslında bu çalışmalardan biri. Sürece yeni bir boyut kazandırarak daima ve yerinde, objektif bir kontrol sistemi oluşmasını sağlamak maksadıyla bâtın müşteri uygulamasını başlatacağız.”
GÖNÜLLÜ OLARAK YAPILACAK
“Gizli müşteri uygulaması ile ilgili öncelikle söz etmek istediğimiz konu, bu uygulamanın bir fiyat karşılığı değil istekli olarak yapılacak olması. Burada toplu ulaşımı kullanan vatandaşlarımızla iş birliği yaparak eksik ve yanılgıları düzeltmeyi amaçlıyoruz. Münasebetiyle bu hizmetin karşılığı, kaliteli toplu ulaşım hizmeti olacak.”
HER SINIR VE BÖLGEDEN ZIMNÎ MÜŞTERİLER BELİRLENECEK
“Gizli müşteri olmak isteyen vatandaşlarımız https://ebelediye.inegol.bel.tr/anket/getir/NTA5 linki üzerinden formu doldurup müracaat yapmış olacaklar. Akabinde takımlarımız bu formları inceleyip tüm bölge ve sınırlardan kâfi sayıda bilinmeyen müşteriyi belirleyecekler. Seçilen şahıslarla bağlantıya geçerek kendilerine toplu ulaşım ile ilgili anketler, formlar göndereceğiz. Kapalı müşteriler seyahat esnasında bu anketlerde yer alan konulara dikkat ederek toplu ulaşım kalitesini ölçüş olacaklar. Belediyemiz ile paylaşılacak bu raporlarla bizler de gerekli dokunuşları, atılması gereken adımları atarak toplu ulaşımın kalitesini arttırmak ismine düzenlemeler yapacağız. Kentimiz ismine kıymetli bir mevzu olan toplu ulaşım bilinmeyen müşteri uygulamasında yer almak isteyen vatandaşlarımızı ilgili linkler üzerinden müracaat yapmaya davet ediyorum.”
KİMLİKLER BÂTIN TUTULACAK
“Toplu ulaşımda konforu artırmayı hedefleyen bu çalışmada bizimle istekli olarak vazife alacak vatandaşlarımızın kimlikleri kurumumuzda yetkili birkaç kişi dışında kimse tarafından bilinmeyecek. Kapalı müşteriler her gün toplu taşımayı kullanan fabrikada çalışan bir ağabeyimiz, her gün toplu taşımayla okula gidip gelen bir öğrenci ya da halkın içerisinden rastgele biri olabilir. Bu da birebir vakitte daima bir denetlenme durumundan ötürü hizmet kalitesinde direkt bir güzelleşmeyi de sağlamış olacak.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.