Türkiye’nin tanınan oyuncularından Kerem Bürsin, sevilen atıştırmalık markası Züber’in kısa sinema tadındaki reklam sinemasının yüzü oldu. Markanın reklam sineması ve yeni mottosu için kamera karşısına geçen Kerem Bürsin, ‘Gerçek tatlar neye benziyordu?’ diyerek insanları tükettiğimiz besinlerdeki gerçeği yine keşfetmeye davet ediyor.
Yenilikçi lezzetleriyle Türkiye’yi sağlıklı atıştırmalık kesimiyle tanıştıran Züber, son periyotta de epeyce dikkat çeken ünlü isimlerden Kerem Bürsin ile reklam mutabakatı imzaladı. Züber ve Kerem Bürsin iş birliği, gerçeklik vurgusunu yapan bir kampanya çekimi ile başladı. Kampanya çekimi, yaşadığımız hayatlardaki gerçeklik olgusunu irdeleyerek Züber’in ‘gerçek atıştırmalık’ teması etrafında şekillendi.
Kerem Bürsin’in yer aldığı reklam sinemasında Züber, sevilen eserleri Noutos, Granola Bar, Lokma, Meyveli ve Protein Barlar ve yeni kaşıklamalık eseri Züber Fındık Kreması’na yer verdi. Sinemanın direktörlüğünü çektikleri belgesellerle büyük beğeni toplayan Altuğ Gültan ve Burak Aksoy yaptı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
22 Kasım 2024SPOR
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024EĞİTİM
22 Kasım 2024TEKNOLOJİ
22 Kasım 2024EKONOMİ
22 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.