İŞ Besin çatısı altında 38 vilayette, 5000’den fazla çalışanı ile 260’ın üzerinde restoranda hizmet veren KFC Türkiye’nin CMO’su Simin Özkar oldu. 17 Temmuz tarihi itibariyle misyonuna başlayan Özkar, KFC Türkiye’nin tüm pazarlama süreçlerden sorumlu olacak.
20 yılı aşkın deneyimi bulunan Simin Özkar, İstanbul Üniversitesi İşletme kısmı mezunudur. Mesleğinde çeşitli dallarda; müşteri idaresi, eser müdürlüğü, pazarlama müdürlüğü ve yöneticiliği misyonlarında bulunan Özkar, iş hayatına Pars/McCann-Erickson’da Müşteri Yöneticisi olarak başlamış, akabinde TBWA’de Müşteri Yöneticisi olarak devam etmiştir. İpek Kağıt’ta Eser Müdür Yardımcısı, akabinde Eser Müdürü ve Pazarlama Müdürü misyonlarını yürütmüştür. Mesleğine Anadolu Grup’a bağlı Ana Gıda’da Pazarlama Müdürü olarak devam eden Simin Özkar, akabinde Hayat Kimya’da Pazarlama Müdürü olarak başlayıp Küme Pazarlama Müdürü ve Küresel Pazarlama Yöneticisi vazifelerini üstlenmiştir. Son olarak KFC Türkiye’ye katılmadan evvel n11’de Marka Yöneticisi olarak misyon almıştır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.