E-ticaret bölümünün süratle büyüyen yenilikçi platformu Türkiye İş Bankası iştiraki Pazarama, reklam yüzü olarak sevilen komedyen Gökhan Ünver’i seçti. Elektronikten kozmetiğe, modadan teknolojiye ve süpermarkete kadar milyonlarca perakende satış eserini bünyesinde barındıran Pazarama, renkli dünyasını Gökhan Ünver ile çektiği reklam sinemasıyla maksat kitlesine ulaştırıyor.
Türkiye İş Bankası iştiraki Pazarama, e-ticaret dalındaki bağlantı adımlarına yeni reklam sineması ile devam ediyor. Harika Çekiliş’ten Pazarama Cüzdan’a kadar onlarca avantajı alışveriş severlere sunan Pazarama, renkli kimliğini yansıtan reklam sineması için Komedyen Gökhan Ünver ile el sıkıştı. Toplumsal medyadaki eğlenceli içerikleri ve stand-up performanslarıyla milyonları güldüren Ünver, artık de Pazarama için kamera karşısına geçti.
Ünver, Pazarama dünyasının geniş eser gamının öne çıkarıldığı reklam sinemasında birbirinden farklı karakterlere bürünerek eğlenceli imgelere imza attı. Sinemada; “Aradığın her şey alışverişin muhteşemi Pazarama’da!, Pazarama Cüzdan’la Pazarama’daki birinci alışverişinde %10 her alışverişinde %2 PazaramaPuan fırsatını kaçırma!” sözleriyle kampanyadan bahsedildi.
Ayrıca dünyaca ünlü Felicita müziği da hem reklam sinemasına hem de radyo irtibatına uyarlandı. 1980’lerin lisanlardan düşmeyen müziği, Pazarama’nın yeni reklam kampanyasındaki dinamizmi birebir yansıtırken müziğin melodisi de yıllar sonra tekrar hafızalara kazınacak üzere görünüyor.
Pazarama Genel Müdürü Serkan Uğraş Kaygalak “Pazarama olarak ülkemizde e-ticaret dalının gelişimine ve zenginleşmesine katkı sağlıyoruz. Müşterilerimizin gereksinim duyduğu eser ve hizmetleri platformumuzdan sunarak kendileri ile yol arkadaşı olmak istiyoruz. Bu gayemizi, Gökhan Ünver ile keyifli bir sinemada buluşturduk. Gökhan’ın gücü ve renkli kişiliğinin Pazarama ile ahengi sayesinde bildirilerimizi güçlü bir biçimde sinemaya yansıttık.” dedi.
Pazarama’nın reklam sinemasında yer almaktan memnunluk duyduğunu lisana getiren Gökhan Ünver, “E-ticaret artık bir alternatif değil alışverişin şahsen kendisi. Benim için de günümüz taşınabilir dünyasında alışveriş, vakit kaybetmeden ve mağaza tipi yapmadan tek tıkla yaptığım bir şey. Dalın yeni ancak bir o kadar da güçlü oyuncusunun reklam sinemasında yer almak çok keyifliydi. Pazarama’nın kendisi üzere çok dinamik, çok renkli ve avantajlardan bahsettiğimiz bir sinema çektik” dedi.
Online alışverişin yanı sıra, hayatın her anında kullanılabilecek finansal hizmetler ve servisler sunan Pazarama’nın avantajlı dünyasına, Pazarama taşınabilir uygulamasından ya da Pazarama.com’dan ulaşabilirsiniz. #SanaBanaPazarama #AlışverişinSüperi
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.