Perakendeci müşterisini veri ile okuyor

Perakendeciler daima olarak müşterilere ulaşmanın daha yeterli yollarını, daha verimli müşteri seyahatlerini ve müşteri muhtaçlıklarını proaktif olarak karşılama fırsatlarını arıyor. Securitas Technology Türkiye, perakendecilerle buluşturduğu mağaza içi tahlil tahliliyle 3. parti IP yahut analog kameraları akıllandırarak yüksek performanslı mağaza içi tahliller elde edilmesini sağlıyor. Böylelikle perakendeciler manalı dataları kıymetlendirerek, işlerini büyütme ve karlılıklarını artırma imkanı buluyor.

 Günümüzde müşteri beklentileri, başta Z nesli olmak üzere tüm yaş kümelerinde değerli ölçüde değişiyor. Müşteriler, birinci değerlendirmeden son satışa ve teslim almaya kadar şahsileştirilmiş bir tecrübe talep ediyor. Bu tecrübesi yaşatmaya çalışan perakende dalı de her gün tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını ve yeni müşterilerin nasıl çekileceğini daha âlâ anlamak için dataların gücünden yararlanıyor.

Güvenlik ve iş zekâsı entegratörü Securitas Technology Türkiye’nin sunduğu bilgi tahlili ve raporlama tahlilleri sayesinde, perakendeciler iş hacmini büyüterek verimlilik ve karlılıklarını artırabiliyor. Bu tahlillerden en yenisi, 3. parti IP yahut analog kameraları akıllandırarak yüksek performanslı mağaza içi tahliller elde edilmesini sağlıyor. Bu sayede müşteri davranışını ve satın alma modellerini daha uygun anlamak mümkün oluyor. 

 Mağaza içi datalar yol gösteriyor 

 Securitas Technology Pazarlama Yöneticisi Pelin Yelkencioğlu, perakende dalında oluşan büyük datanın tahlilinin yalnızca şirketin kâr marjını artırmakla kalmadığını; envanter, stok, lojistik ve müşteri beklentilerini yönetme üzere her alanda büyük bir ihtilale yol açtığını söyledi. Yelkencioğlu, Türkiye’de perakendecilerin hizmetine sundukları mağaza içi tahlil tahlilinin bir mağazada ziyaretçi sayısından yaş ve cinsiyet kırılımlarına kadar birçok bilgiyi işleyerek manalı çıktılar haline getirdiğini belirterek, “Anlamlı bilgiler ışığında müşterilerini daha güzel tanıma fırsatı elde eden perakendeciler, pazarlama kampanya ve planlarını buna nazaran geliştirebiliyorlar. Tahlil, tahlilleriyle perakendecilere yeni ve farklı eser, fiyat ya da alternatif kampanyalar için yol gösteriyor. Isı Haritası özelliği sayesinde ziyaret yoğunluğu olan reyonları/kategorileri de tespit ederek, perakendecilerin mağaza performansını artırmak için kullanabilecekleri yol haritalarının hazırlanmasında en büyük yardımcı rolünü üstleniyor. Mağazadaki satış işçisinin performansının ölçülmesini sağlıyor” diye konuştu.

 Pos-kasa entegrasyonuyla yanlışlı sürece son! 

POS sistemiyle entegre çalışan kasa kameraları, yöntemsiz ya da kusurlu süreç durumunda ilgili anların imajlarını kaydederek ilgilileri harekete geçiriyor. Bu imgelere daha sonra ulaşılmak istendiğinde operasyon süreçlerini etkilemeden olabilecek en süratli formda erişilebiliyor. Kasadan geçen eser ile ona ilişkin görüntü manzaralarını eşleştiren tahlil, belirtilen tarih aralığı ya da esere ilişkin tüm süreçlerin imajını izleme imkanı sunuyor. Böylelikle yöntemsiz yahut kusurlu süreçler tespit edilebiliyor, iade ya da iptal süreçleri denetim altında tutulabiliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar