Uluslararası marka kıymetlendirme kuruluşu Brand Finance, “Türkiye’nin En Pahalı Markaları” araştırmasının 2023 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 927 milyon dolarlık bedeliyle sıralamada birinci 3’te yer aldı.
Vestel, marka pahasındaki istikrarlı yükselişini sürdürüyor. Milletlerarası marka kıymetlendirme kuruluşu Brand Finance’ın Türkiye’nin En Bedelli Markaları Araştırması’nın 2023 sonuçlarına nazaran Vestel’in marka pahası 927 milyon dolar olarak açıklandı. Geçen yıl sıralamada 7 basamak birden yükselme başarısı göstererek birinci 5’te yer alan marka, bu yıl listedeki yerini 3’e taşıdı. Geçen yıl 720 milyon dolar olarak açıklanan marka pahası, yüzde 28 artışla 927 milyon dolara ulaştı.
Küresel ölçekte teknoloji şirketi olma vizyonu ile faaliyetlerini sürdüren Vestel, eserlerini dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye için bedel yaratıyor. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimiyle kesiminde dijital dönüşüme öncülük eden marka, eser ve hizmetleriyle marka kıymetini yükseltmeye devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
27 Aralık 2024SPOR
27 Aralık 2024SAĞLIK
27 Aralık 2024SAĞLIK
27 Aralık 2024EĞİTİM
27 Aralık 2024TEKNOLOJİ
27 Aralık 2024EKONOMİ
27 Aralık 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.