VODAFONE’UN DİJİTAL KAHRAMANI TOBi
YENİLİKÇİ TAHLİLLERİNE BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ
Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni teknolojik yetenekleriyle, müşterilerin şebeke tecrübelerini yakından anlayarak ve muhtaçlıklarını tespit ederek gerçek vakitli dayanak oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin ilişki kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı yükseldi.
13 Aralık 2023 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yapay zekaya dayalı dijital asistanı TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam ediyor. Vodafone, aylık 43 milyon sohbet sayısına ve 10 milyona yakın kullanıcıya ulaşan TOBi’yi yeni data kaynaklarıyla entegre etti. Bu sayede TOBi, temas kalitesini düzgünleştirme istikametinde talepleri olan müşterileri süratli bir biçimde yönlendirip, yapay zeka bazlı müşteri tecrübe platformuyla birleştirerek daha süratli tahliller oluşturuyor.
Vodafone Türkiye İcra Şurası Lider Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:
“Vodafone olarak müşterilerimize sunduğumuz irtibat tecrübesini güzelleştirmeye yönelik dijital tahlilleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en âlâ uçtan uca dijital tecrübesi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’yi yeni teknolojik yeteneklerle donattık. Yeni bilgi kaynaklarından dayanak alan TOBi, müşterilerimizin şebeke tecrübesiyle ilgili muhtaçlıklarını gerçek vakitli tespit ederek muhtaçlık halinde onlara dayanak oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin ilişki kalitesini güzelleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz.”
Müşteri memnuniyetinde kıymetli ölçüde iyileşme
Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni data kaynaklarıyla konuşuyor. Bununla birlikte, dijitalleşmeyi bir adım ileri taşıyan Vodafone Müşteri Hizmetleri’nin hizmet kalitesi, tahlile ulaştırma suratında ve müşteri memnuniyetinde artış sağlandı. Entegrasyon sağlandığından bu yana, TOBi’nin, ilişki kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. Böylelikle, TOBi’nin müşterilere sağladığı tahlil oranında %55 düzgünleşme görüldü. TOBi’nin yeni bilgi kaynaklarıyla entegrasyonu sonrası müşteri memnuniyeti anketlerinde kıymetli ölçüde düzgünleşme sağlandı.
Aylık sohbet sayısı 43 milyon
TOBi, Vodafone müşterileri tarafından en çok bilinen ve kullanılan dijital asistanlar ortasında birinci sırada yer alıyor. TOBi’yi öbür akıllı asistanlardan ayrıştıran özelliği, şahsileştirilmiş teklifler sunması ve hatırlatmalar yapması. TOBi’nin en sevilen özellikleri ise kullanımının kolay olması, sıkıntıları süratle çözmesi, irtibat kurmanın eğlenceli olması ve gerektiğinde müşteri temsilcisine yönlendirme yapması. Halihazırda 1.000’e yakın farklı süreç yapabilen TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 10 milyona, aylık sohbet sayısı ise 43 milyona yaklaştı. |
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.