HAFİF YAĞMUR
SABAHA KALAN SÜRE
Türkiye’de süratli ticaretin öncüsü Yemeksepeti, dijital dünyanın en güçlü markalarını belirleyen “Dijital Prestij Raporu” sonuçlarına nazaran cümbüş, ulaşım ve irtibat devleriyle birlikte birinci 5’te yer alarak, e-ticaret kategorisindeki tüm dal markalarını geride bıraktı.
Dijital dönüşümün süratle devam ettiği ve tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarının çoğunlukla online platformlara kaydığı bu periyotta de Yemeksepeti, dijital prestijini ve marka bilinirliğini artırmayı sürdürüyor. 18.45 İrtibat Ajansı ve Inbusiness mecmuası tarafından 16,5 milyondan fazla bilginin tahlil edilmesi sonucunda oluşturulan “Dijital Prestij Raporu” (DİR100), tüketici markalarının dijital prestijini ve muvaffakiyetini ortaya koydu.
Türkiye’de Dijital Prestiji En Yüksek Markalar” listesinde Netflix, Türk Telekom, Türk Hava Yolları ve Vodafone’la birlikte birinci 5’te yer alan Yemeksepeti, dijital platformlarda tüketicilerle etkileşim kurma ve onların gereksinimlerine süratli ve tesirli tahliller sunma konusundaki başarısıyla bölümdeki öncü pozisyonunu bir kere daha doğruladı.
En çok konuşulan markalarda da birinci sıralarda
Raporun En Çok Konuşulan Markalar listesinde birinci sıralarda kendine yer bulan Yemeksepeti, 2022 yılı boyunca 666.879 toplam sonuç sayısı elde ederek dijital platformlarda sıkça tercih edilen ve gündeme gelen bir marka olarak öne çıktı.
Raporda, Türkiye’de dijital prestiji en yüksek 100 markanın belirlenmesi için tüketicilere yönelik 20 farklı kesimde faaliyet gösteren markalar tahlil edildi. Bu tahliller sonucunda belirlenen markaların bilgileri, 18.45 İrtibat Ajansı tarafından özel olarak geliştirilen metodolojiye nazaran tahlil edildi ve değerlendirildi.
DİR100’e özel metodoloji geliştirildi
Markanın dijital varlığı ve marka bilinirliği üzerine yoğunlaşılan raporda, markanın dijital platformlarda ne kadar sıklıkla gündeme geldiği, ne kadar etkileşim aldığı ve ne kadar görüntülendiği üzere faktörler ele alındı. Ayrıyeten, belirlenen markaların dijital prestij skoru; içeriklerin olumlu, olumsuz yahut nötr olmasına bağlı olarak değerlendirildi.
Bu doğrultuda, Yemeksepeti’nin yüksek sonuç sayısıyla ve dijital prestij skoruyla Türkiye’nin dijital prestij listesinde beşinci sıraya yerleşmesi, markanın dijital medya muvaffakiyetini ve kesimdeki öncü pozisyonunu onaylamış oldu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.
MAGAZİN
07 Nisan 2025SPOR
07 Nisan 2025SAĞLIK
07 Nisan 2025SAĞLIK
07 Nisan 2025EĞİTİM
07 Nisan 2025TEKNOLOJİ
07 Nisan 2025EKONOMİ
07 Nisan 2025Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Çerez | Süre | Açıklama |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |